קוראים לי מייק ופעם ב 3 שנים יוצא לי להחליף את המחשב שלי, אקט שמלווה בטקס שלם של בירורים, שאלות, השוואות והתייעצות רבה בפורום זה. אני לא מתלונן, אני מאוד נהנה מכל התהליך כפי שרבים ממכם בוודאי יכולים להבין.
השנה החלטתי לקנות מחשב מהחנות הידועה לשמצה KSP, יש להם מחירים זולים והיצע עצום של מוצרים. אני אדלג לסוף ואומר שזאת הייתה אחת הטעויות הצרכניות הגדולות שעשיתי בחיי. בישראל כמו בישראל אין תודעת שירות, ככה שאני רגיל לשירות חרא בכל אפיקי החיים. כדי שחברה תעצבן אותי היא צריכה ממש לצאת מגדרה כדי לזכות בתואר הנכסף. כשהזמנתי את המחשב, חיכיתי, ואז חיכיתי, ואז חיכיתי עוד קצת, ועוד קצת, ופתאום גיליתי שאני מחכה למחשב כמעט שבועיים. התקשרתי למוקד שירות לקוחות, שאינו קיים, אתה מגיע לשירות לקוחות רק אחרי שאתה מחכה על הקו באחד הסניפים מספיק זמן ואף אחד לא עונה. במוקד לקוחות בהתחלה לא מצאו את ההזמנה שלי, אח"כ אמרו שצריך להזמין את החלקים מכל מיני סניפים אחרים, כי יש עשרות סניפים בארץ ובכל סניף יש חלקים אחרים. והבטיחו לי שעד סוף השבוע אני אקבל את המחשב (3 שבועות ממועד ההזמנה). כשביקשתי לדבר עם מנהל הבנתי שאין דבר כזה מנהל, מנהלים לא טורחים לדבר עם "הלקוח הטיפש הכפרי והפשוט" ושניתן להגיע אליהם רק בפקס. כשלבסוף הגיע המחשב, ההרכבה הייתה כל-כך ירודה ועלובה שהיה ניכר שהחברה פשוט משתינה על הלקוחות שלה. אני לא מצפה שהודעה זאת תשנה משהו, אנשים בארץ ימשיכו לחפש את המחיר הזול ביותר, ואני יכול להבין את זה, אני אחד מהם במדינה שבה הכל כל-כך יקר. אבל אם יש לכם דילמה, בכל לשון של בקשה, אל תקנו מ KSP, שווה להשקיע עוד 100-200 שקל ולא להתעסק עם חברה שתוציא לכם את הנשמה ששווה יותר מההפרש במחיר.
אשמח לשמוע אם לעוד מישהו כאן גם היה סיפור איתם, סליחה על החפירה ותודה נשמות.